Marhaban4u.com

MESYUARAT AGONG PERTAMA KOPERASI DAN TARAWIKH AFATS 2009

Thursday, October 04, 2007

AFATS BERI DERMA RUMAH ANAK YATIM




Terima Kasih Nal,

Semalam saya tak sihat, Dr suspect Gaut, ambil darah for checkup. Besok tau result. Dah kena banyak pantang. Dah lah satu alat dah kurang dalam badan (x-hempedu) kini kena lah tak boleh makan itu ini. Tapi degil!!.

Ni ada gambar lagi, rumah anak2 yatim piatu yang saya sampai derma (collection) hari itu sebanyak RM400.00. Rumah anak2 yatim piatu ini terdiri dari anak2 India muslim dan saudara baru. Pengerusi nya dah berusia En. Aram" Abdul Subhan HP:012-3073 786. di Puchong Saujana. Kami di Kelana Jaya bila ada ceramah Agama & makan kami menjemput mereka bersama. Usia mereka antara 21-5 tahun mereka berlari menyambut kedatangan saya dengan memberi salam & berjabat tangan. Terharu saya melihat kedaifan tempat mereka. Pengerusinya bercadang membena satu tempat tetap yang akan di bantu oleh pihak2 tertentu & individu, nantilah saya scan the broucher.

Selamat menunaikan solat Tarawih semoga memdapat satu malam yang lebih baik 1000 bulan. (Mlm Lailatulkadar) .

Wassalam


Brader Lani Ishak



No comments: