Marhaban4u.com

MESYUARAT AGONG PERTAMA KOPERASI DAN TARAWIKH AFATS 2009

Sunday, November 16, 2008

PERGINYA SEORANG SAHABAT










Assalamualaikum.
Hingga tak terkata apabila mendapat perkhabaran seorang sahabat akrab telah kembali kerahmatullah. Disebelah pagi dihari pemergiannya, saya baru bercakap-cakap serta bergurau senda dengannya. Disebelah malamnya beliau pergi buat selama-lamanya.
Mengikut maklumat yang diperolehi, pada malam tersebut lebihkurang jam 2130 beliau sedang bersiap2 untuk pergi memancing bersama saudaranya di Segamat. Tak semena-mena beliau rebah dan tidak sempat untuk mendapat rawatan. Kematian beliau dikelasifikasikan sebagai mati mengejut.
Jenazah beliau dimandikan di Kem Gemas dan dibawa ke Kpg Selamat, Taiping (kpg isteri beliau) pada 0930. Arwah sebenarnya berasal dari Simpang Renggam, Johor. Sampai di Taiping pada lebihkurang 1615. Alhamdulillah ramai dikalangan brader serta sahabat handai yang hadir serta sama-sama solat jenazah di Masjid Gunung Semanggol. Jenazahnya dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Semanggol.
gitu mudah pemergiannya. kita hanya dapat mendoakan semoga rohnya akan berada disisi Allah SWT serta mendapat keredaanNya. Sama-sama kita sedekah kan alfatihah...alfatihah.
Lan 0662




No comments: