Marhaban4u.com

MESYUARAT AGONG PERTAMA KOPERASI DAN TARAWIKH AFATS 2009

Friday, October 02, 2009

Sekadar Makluman, Calon BN Adalah Isa
A Kadir Jasin

[Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.]

PERTUBUHAN Berita Nasional Malaysia (Bernama) melaporkan bahawa bekas Menteri Besar Negeri Sembilan Mohd Isa Abdul Samad dinamakan calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihanraya kecil Dewan Undangan Negeri kawasan Bagan Pinang.

Pencalonan Isa, 59 tahun, diumumkan oleh Timbalan Perdana Menteri Muhyiddin Mohd Yassin di bilik operasi BN di Port Dickson hari ini.

Penamaan calon akan berlangsung Sabtu ini manakala pengundian berlangsung pada 1 Oktober.

Kerusi berkenaan dimenangi BN dengan majoriti 2,333 undi pada pilihan raya umum 2008. Ia kosong ekoran kematian penyandangnya Azman Mohammad Noor pada 4 Sept. lepas.

Itulah sahaja yang hendak saya maklumkan kepada pengunjung dan pembahas yang dihormati sekalian.

Kata Orang Putih, it’s sometimes better to keep your mouth shut.

Nota Kaki: Harap maaf jika komen tidak dapat di’moderate’kan antara tengah malam ini hingga petang esok. Namun kalau boleh, saya akan cuba. Terima kasih.

PS: I am keeping my mouth shut because, to my not so sophisticated mind, some political developments in our country today defy logic.
Posted by A KADIR JASIN at 7:14 PM 84 comments

No comments: